Cum montezi transmisia

Înainte de instalare

Reducția finală este o parte foarte sensibilă și importantă a mașinii dvs. Pentru o durată de viață prelungită, asigurați-vă că schimbați uleiul la fiecare 500 de ore și filtrele hidraulice la fiecare 1000 de ore de funcționare.

Înainte de a instala noua reducție finală, asigurați-vă că mediul este cât mai curat posibil. Curățați toate furtunurile hidraulice de murdăria din exterior, asigurați-vă că uleiul hidraulic este curat și nu este contaminat cu particule de metal din cauza unei defecțiuni anterioare.

Sfat: NU montați transmisia nouă până când nu aflați de ce s-a stricat cea anterioară!!

Porturile verzi: Conectați furtunurile hidraulice
pentru mers înainte și înapoi, provenind de la distribuitor

IMPORTANT: Dacă comenzile sunt inversate, inversează și furtunurile.

Porturile albastre: Conectați furtunul de scurgere de la distribuitor pentru a elibera
aerul și presiunea.

IMPORTANT: utilizați portul de conexiune superior, astfel încât să poată ieși orice aer captat și presiunea ridicată a uleiului.

Portul roșu: dacă unitatea are conexiuni pentru viteza 2, portul pentru conectarea furtunului
corespunzător vitezei 2 va fi colorat cu ROȘU.

Noua dvs. reducție finală trebuie instalată corect. În caz contrar se va defecta în scurt timp.

Ghidul pas cu pas vă va ajuta să montați corect noua reducție finală.

 

Înainte și înapoi

Identificarea furtunurilor hidraulice pentru deplasarea înainte și înapoi de la mașină este relativ ușor.

Acestea vor fi cele mai groase două furtunuri provenite de distribuitor.

Vom colora porturile transmisiei finale pentru deplasarea înainte și înapoi în verde.

 

Viteza 2

A doua viteză poate fi acum conectată la portul roșu. În funcție de modelul reducției finale, portul roșu poate fi găsit fie în față, lateral sau în spate. Vom colora portul cu roșu.

Conexiuni: Dacă mașina dvs. are două viteze, veți avea două furtunuri hidraulice rămase pentru a conecta viteza 2 și scurgerea.

Porniți mașina și activați viteza 2 pentru o clipă. Uleiul va începe să curgă de la furtunul care corespunde vitezei 2.

 

Porturile de scurgere

Porturile de golire albastre sunt foarte importante atunci când instalați noua reducție finală. Utilizați întotdeauna portul de scurgere superior. Aceasta va elibera presiunea din reducția finală pentru a evita deteriorarea internă sau explozia în interiorul mecanismului.

Ultimul furtun din care nu a ieșit ulei, este furtunul de scurgere și va trebui să vă conectați la cel mai înalt port albastru.