Transmisiiile finale sunt supuse unor defecțiuni frecvente. Acest lucru se întâmplă din mai multe motive. De obicei, o parte internă a cutiei de viteze este ruptă, de exemplu un arbore, o treaptă intermediară sau o etanșare. Dacă reacționăm relativ repede și înlocuim partea ruptă, atunci nu ar trebui să avem probleme majore.
Dacă ignorăm simptomele – pocnituri, scurgeri de ulei, căderi de putere – vom realiza o distrugere totală a angrenajului planetar. Datorită gradului de deteriorare din interior, nu va fi posibilă repararea acesteia, sau costurile reparației vor depăși semnificativ achiziționarea unei transmisii noi.
Cele mai frecvente cauze sunt:
- Ai pierdut uleiul din transmisia finala si ai mers fara ungere
- Cand ai completat sau ai schimbat uleiul la transmsia finala “ ai facut plinul “. În marș volumul uleiului a crescut și a deformat elementele de etanșare. Ai pierdut uleiul fără să știi și ai ajuns la punctul 1.
- Nu ai schimbat uleiul la timp și acesta și-a pierdut proprietățile.
- Nu ai schimbat la timp șenilele sau alte elemente uzate ale căii de rulare (intinzător șenilă, roata motrică, …) și ai supra solicitat-o
- Ai intins șenila dupa părerea ta sau după sfatul “pricepuților“, nu după instrucțiunile producătorului
- Ai făcut deplasări lungi, cu viteză mare, fără pauză.
Ai o problemă?
Acum poți găsi soluția printr-un apel la 0723 446 688 . Ne poți contacta de Luni până Vineri, între orele 08:00 – 17: 00 sau oricând pe email-ul: info@cthparts.ro!
Dacă chiar e stricată, poți alege una din catalogul nostru complet! Acesta poate fi consultat chiar aici!